Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 339.138:791.44.075

Азарян Е.М., Крачковская Н.В.

МАРКЕТИНГОВЫЕ МОДЕЛИ АНИМАЦИОННЫХ УСЛУГ

Донецкий национальный университет экономики и торговли им. Михаила Туган-Барановского г. Донецк, бул. Шевченка, 30

 

UDC 339.138:791.44.075

Azaryan O.M., Krachkovskaia N. V.

ANIMATION SERVICES MARKETING MODELLING

 

Donetsk National University of Economics and Trade n.a. Mykhailo Tugan-Baranovskyi Donetsk city

 В статье исследована природа двойственности (дуализма) анимационных услуг, выступающих в процессе доведения до потребителя как товар и как услуга. Проведено моделирование маркетинга анимационных услуг на основе модификации известных моделей маркетинга к условиям дуализма анимационных услуг.

Ключевые слова: маркетинг услуг, концепция 4С, видеоуслуги, дуализм анимационных услуг.

 Nature of duality (dualism) of animation services standing in the process of bringing up to a customer both for the goods and for a service has been studied. Animation services marketing modeling has been carried out based upon modification of known marketing models to conditions of animation services dualism. 

Problem definition. Nowadays there is an outlined tendency in the whole world for a sudden expansion of services sector, i.e. for production and sale of such goods that are deprived of material tangibility.

Key words: marketing services, the concept of 4C, video services, the dualism of animation services.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>