УДК 0
Шубина Лидия Юрьевна,Милашич Светлана Владимировна,,,,,
УПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ М’ЯСНИХ ПАШТЕТІВ ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Shubina L.Y., Milashych S.V.
CONSUMERS PREFERENCES OF MEAT PATES AS A GUIDE FOR MANAGER DECISIONS
Аннотация. Розглянуто попит на паштети, що реалізуються у торговельній мережі м. Харкова. Для повної оцінки ситуації було обрано метод анкетування. Аналіз отриманих даних продемонстрував низьку популярність паштетів серед споживачів. Вирішення виявленої проблеми пот
Ключевые слова: Паштети, споживчі властивості, споживач, статистика, анкетування.
Abstract. Consider the demand for pies sold in the trade network c. Kharkov. For a full assessment of the situation has been chosen method of questioning. Analysis of the data showed a low pates popularity among consumers. Resolution of outstanding issues require a
Keywords: Pates, consumer characteristics, consumer statistics, survey