Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК УДК 37.025
Головко Ірина Олексіївна,,,,,,
TECHNICAL EDUCATION AND ECONOMY: RELATIONSHIPS AND INTERACTING ROLES (CASE OF VICTORIAN ENGLAND)
Головко Ірина Олексіївна
TECHNICAL EDUCATION AND ECONOMY: RELATIONSHIPS AND INTERACTING ROLES (CASE OF VICTORIAN ENGLAND)

Аннотация. Розглянуто аспекти впливу економічних факторів розвитку промислового суспільства на підходи до навчання спеціалістів технічного профілю. Висвітлено характерні риси педагогічних підходів до створення профільних закладів у Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст.

Ключевые слова: технічна освіта, Вікторіанська Англія, професійне навчання, спад економіки Британії, уповільнений розвиток технічної освіти, публічні школи, муніципальні університети, природничі дисципліни, трудове навчання.

Abstract. The article suggests the review of some scientists’ analysis whether the failure of education in the sector of technical instruction was a major contributory factor of Britain’s economic decline. It also dwells on the counter-arguments whether the level o

Keywords: technical education, Victorian England, public schools, civic universities, practical science and manual instruction, relative economic decline

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться, чтобы оставлять сообщения на форуме.
Обсудить на форуме...