Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

УДК 37. 08

Тамбовська К.В.

ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ

Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Одеса, Старопортофранківська, 26, 65020

UDC 37.08

Tambovskaya C.V.

THE FORMATION OF INTELLECTUAL CULTURE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL EDUCATORS BY MEANS OF GAME-BASED LEARNING PROJECT

State establishment «The South-Ukrainian national pedagogical university of K.D.Ushinsky», Odessa, Staroportofrankovkaya, 26, 65020

 

У даній роботі розглядаються питання формування інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкової ланки освіти засобами ігрового проектування. Зазначено, що інтелектуальна культура майбутнього вчителя є складовою його професійно-педагогічної культури і процес її цілеспрямованого формування може бути значно посиленим з-за використання технології ігрового проектуванняетапної ігрової діяльності, результатом якої є навчальний творчий ігровий проект. Він повинен основуватися на професійно важливих знаннях і досвіді інтелектуальної діяльності.

Ключові слова: інтелектуальна культура; ігрове проектування.

In this paper we describes questions of formation of intellectual culture of the future teacher of an initial link of formation are considered by means of game designing. It is shown, that the intellectual culture of the future teacher is professional-pedagogical culture making it and process of its purposeful formation can be considerably strengthened through use of technology of game designing - the game activity which result is the educational creative game project. It should be based on professionally important knowledge and experience of intellectual activity.

Key words: intellectual culture; game designing.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-июнь 2013