УДК 378.147
Хомула А.М., Фесенко В.В.
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ Р.А. ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОМАНІТНИХ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ МОТИВІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ.
Криворізький коледж економіки та управління ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана»
В поданій статті йде мова про вплив викладача на формування мотиваторів, які використовуватимуться студентом для самоформування мотивів навчання.
Ключові слова: мотивація, навчально-пізнавальна діяльність, професійна майстерність, Державні стандарти, творчі здібності.
Розбудова національної школи і поступове впровадження критично-креативної парадигми освіти веде до певної зміни ролі й функції викладача у навчально-виховному процесі, зростання його самостійності на етапі конструювання й організації, що приводить, відповідно, до підвищення відповідальності за результати своєї праці. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності викладача, до озброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів. Важливим засобом вирішення цього досить складного завдання є підвищення теоретичного, дидактичного і методичного рівня викладача, яке він, як правило, здійснює шляхом самоосвіти [4].