Литвиненко І.П., Вострикова В.Є.
CТАН СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Криворізький національний університет,
Кривий Ріг, Карла Маркса 67, 50000
Litvinenko I. P, Vostrikova V. E.
STATE OF SOCIAL – ETHICAL MARKETING IN UKRAINE
Krivoy Rog National Maritime University,
Krivoy Rog,Karla Marksa 67, 50000
У даній роботі розглядаються основні положення, принципи та концепції соціально-етичного маркетингу. Його вплив на розвиток соціально-економічного становлення України .
Ключові слова: принципи соціально-етичного маркетингу, роль соціально-етичного маркетингу, соціальна відповідальність, концепції соціально-етичного маркетингу.
This paper reviews the main provisions, principles and concepts of social and ethical marketing. Its impact on the social and economic development of Ukraine.
Key words: the principles of social and ethical marketing, the role of social and ethical marketing, social responsibility, the concept of social and ethical marketing.