Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Литвиненко І.П., Вострикова В.Є.

CТАН СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Криворізький національний університет,

Кривий Ріг, Карла Маркса 67, 50000

 Litvinenko I. P, Vostrikova V. E.

STATE OF SOCIAL – ETHICAL MARKETING IN UKRAINE

Krivoy Rog National Maritime University,

Krivoy Rog,Karla Marksa 67, 50000

У даній роботі розглядаються основні положення, принципи та концепції соціально-етичного маркетингу. Його вплив на розвиток соціально-економічного становлення України .

Ключові слова: принципи соціально-етичного маркетингу, роль соціально-етичного маркетингу, соціальна відповідальність, концепції соціально-етичного маркетингу.

This paper reviews the main provisions, principles and concepts of social and ethical marketing. Its impact on the social and economic development of Ukraine.

Key words: the principles of social and ethical marketing, the role of social and ethical marketing, social responsibility, the concept of social and ethical marketing.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>