9. Проведение маркетинговых исследований
Литвиненко І.П., Вострикова В.Є. CТАН СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ Криворізький національний університет, Кривий Ріг, Карла Маркса 67, 50000 Litvinenko I. P, Vostrikova V. E. STATE OF SOCIAL – ETHICAL MARKETING IN UKRAINE Krivoy Rog National Maritime University, Krivoy Rog,Karla Marksa 67, 50000 Подробнее...
УДК 620.2 Губер Н.Б., Шакирова А.З. ОБЗОР ассортимента хлебобулочных изделий функционального назначения в городе Челябинске ФГБОУ ВПО «Южно-Уральский государственный университет» (национальный исследовательский университет), Челябинск, проспект Ленина 76, 454080 UDC 620.2 Guber N.B., Chakirova A.Z. REVIEW market of bakery products FUNCTIONAL PURPOSE in Chelyabinsk Federal State Funded Educational Institution of Higher Professional Education «South Ural State University» (National Research University), Chelyabinsk, Lenin Avenue 76, 454080 Алданькова Г.В. Особливості продажу побутової техніки й електроніки в Україні Київський національний торговельно-економічний університет Київ, Кіото 19, 02156 Aldankova G.V. FEATURES SALES CONSUMER ELECTRONICS IN UKRAINE Kyiv National University of Trade and Economics Kyiv, Kyoto 19, 02156 Шевченко Д.С. Керівник: Тітова К.В, асист. СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ ТА ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ДЛЯ МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЙ Донецький національний університети економіки та торгівлі імені М. Туган-Барановського Донецьк, вул. Щорса 31 Shevchenko D.S Head: K.V Titov, assistant. NATURE AND SIGNIFICANCE SPECIALIZATION AND DIVERSIFICATION FOR MULNINATIONAL CORPORATIONS Donetsk National University of Economics and Trade named after M. Tugan-Baranovsky Donets'k, str. Shchorsa 31
|