Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Нестеренко О.,Чіосова Ю. В.

ПОНЯТТЯ «СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ» В КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ

Криворізький національний університет,

Кривий Ріг, Карла Маркса 67, 50000

 Nesterenko O.,Chiosova J.V.

CONCEPT OF SOCIAL MARKETING IN THE WORLD EXPERIENCE

Krivoy Rog National Maritime University,

Krivoy Rog,Karla Marksa 67, 50000

У даній роботі розглядаються основні визначення та принципи соціального маркетингу різних науковців різних країн.

Ключові слова: соціальний маркетинг, біхевіоральна інтервенція, роль соціального маркетингу, ключові індикатори соціального маркетингу.

This paper reviews the basic definitions and principles of social marketing of various scientists from different countries.

Keywords: social marketing, behavioral intervention, the role of social marketing, social marketing key performance indicators.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>