Рейтинг пользователей: / 7
ХудшийЛучший 
Крамаренко А.М.
 
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Класичний приватний університет
 
Гармонізація відносин суспільства й природи вимагає, насамперед, ціннісного ставлення людини до навколишнього природного середовища, якого можна досягти тільки на основі знання законів природи, логіки природних процесів, що вирішується на державному рівні засобами освіти з чітким визначенням завдань, які передбачають зміни у професійній підготовці педагогічних фахівців у цілому та фахівців початкової школи зокрема.
Проблема ціннісного ставлення до навколишнього середовища у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти розглянуто також в дослідженнях Н. Борисенко, Н. Казанішевої, І. Малишевської,  М. Хроленко та ін. Питання формування екологічного світогляду майбутніх учителів у процесі екологічної освіти й виховання висвітлено у роботах Г. Білявського, І. Костицької, Т. Нінової, Г. Пустовіта, С. Совгіри, А. Федорук, С. Шмалєй та ін.
У психолого-педагогічних дослідженнях російських науковців (Ф. Гайнуллова, О. Дугін, Н. Єгорова, Н. Коваленок, О. Линенко, О. Перфілова, Є. Самаріна, Р. Турчаєва, Л. Фатєєва, О. Фокін та ін.) питання цінностей, екологічної свідомості, еколого-соціальної відповідальності, формування екоцілісної особистості майбутніх фахівців не залишилися поза увагою.
Втім, аналіз науково-джерелознавчого базису і досвіду практичної роботи у вищих навчальних закладах України дає підстави стверджувати, що на сучасному етапі розвитку психолого-педагогічної науки відсутні комплексні дослідження з проблеми обґрунтування й розроблення теоретико-методичних засад формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки.