Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 911.3
Верес Екатерина Александровна,Онищенко Андрей,,,,,
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ІМІДЖУ ЗАКАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ
Veres K., Onishchenko A.
PROBLEMS OF FORMING TOURIST IMAGE OF TRANSCARPATHY REGION

Аннотация. у роботі було розглянуто основні складові формування туристичного іміджу території, в т.ч. її маркетингова складова. Було виділено основні проблеми та перспективи формування позитивного іміджу Закарпатського регіону. Було зазначено основні напрямки підвищ

Ключевые слова: в’їзний туризм, туристичний потенціал території, імідж регіону, іміджмейкінгу, іміджева політика регіону

Abstract. The work considered the main components of the formation of the tourist image of the territory were considered in the work, including its marketing component. The main problems and prospects of forming a positive image of the Transcarpathian region were h

Keywords: inbound tourism, tourist potential of the territory, image of the region, image-making, image politics of the region

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>