Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 811.161.2'37:659.113.7:640.4
Чуланова Галина Валерьевна,Артюх Валерия Владимировна,,,,,
ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОРІВНЯЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЗАКЛАДІВ ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ
Chulanova G.V., Artiukh V.V.
LEXICO-SEMANTIC PECULIARITIES OF COMPARATIVE ADVERTISING OF FAST FOOD RESTAURANTS

Аннотация. У даній роботі розглядається явище порівняльної реклами та лексико-семантичні особливості її функціонування у процесі комунікації. Дослідження реклами закладів швидкого харчування зумовлена спрямованістю сучасної лінгвістики на вивчення проблеми полісеміо

Ключевые слова: реклама, порівняльна реклама, прагматика, адресат, адресант.

Abstract. In this paper we analyze phenomenon of comparative advertising and lexico-semantic features of its operation in the communication process. The research of fast-food advertisement is determined by focus of study of modern linguistics on the study of polyse

Keywords: advertisement, comparative advertising, pragmatics, locutionary target, locutionary source.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>