Рейтинг пользователей: / 4
ХудшийЛучший 

УДК 81´42:004.738

Чуланова Г. В., Кленіна А. Ю.

ТЕКСТ-ВІДГУК ЯК ВТОРИННИЙ ТЕКСТ ІНТЕРНЕТ КОМУНІКАЦІЇ

Сумський державний університет

Суми, Римського-Корсакова 2, 40007

УДК 81´42:004.738

            Chulanova G. V., Klenina A. Y.

TEXT-REVIEW AS A SECONDARY TEXT OF INTERNET COMMUNICATION

Sumy State University

Sumy, Rimskogo-Korsakova 2, 40007

 

 

У даній роботі в парадигмі малоформатних комунікативних одиниць досліджуються тексти-відгуки, що розміщуються в мережі Інтернет. Комунікативно-прагматичні особливості визначають їх вторинний характер. Текст-відгук як якісно новий у своєму форматі, створений на основі первинного тексту, відіграє роль посередника в мовній комунікації, що здійснюється між трьома октантами, а саме продуцентом первинного тексту, продуцентом вторинного тексту та реципієнтом вторинного тексту.

Ключові слова: електронний текст-відгук, вторинній текст, рекламний дискурс.

The paper deals with text-reviews, located in the Internet. These texts are studied in the paradigm of small-format communicative units. Communicative-pragmatic peculiarities define their secondary nature. Text-review as a qualitatively new text, created on the basis of the primary one, is the mediator in verbal communication, which is performed among three octants: the producer of the original text, the producer of the secondary text and the recipient of the secondary text.

Key words: electronic text-review, secondary text, advertising discourse.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>