Рейтинг пользователей: / 7
ХудшийЛучший 

УДК 811.111ʼ42:659

Чуланова Г. В., Заїка І. Ю.

ПРЕЦЕДЕНТНІ ІМЕНА Як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі

Сумський державний університет,

Суми, Римського-Корсакова 2, 40007

 

UDC 811.111ʼ42:659

Chulanova G. V., Zaika I. Y.

PRECEDENT NAMES AS A MEANS OF ATTRACTIVENESS IN ENGLISH ADVERTISING DISCOURSE

Sumy state university,

Sumy, Rymskogo-Korsakova 2, 40007

 

 

Стаття присвячена дослідженню прецедентних імен у складі рекламних текстів, як засобу, що підсилює прагматичний вплив на аудиторію. Також висвітлено критерії виявлення прецедентних імен, охарактеризовано специфіку їх вживання у рекламних текстах та особливості їх функціонування в сучасному рекламному дискурсі.

Ключові слова: прецедентні імена, рекламний текст, прецедентність.

The article deals with the studying of precedent names in advertising texts, that reinforces the pragmatic impact on the audience. The article covers the criteria of precedent names indication, describes the specific character of their usage in advertising texts and peculiarities of their functioning in modern advertising discourse.

Key words: precedent names, advertising text, precedence.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>