Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 372.8:510

Кравченко З.І.

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДВОРІВНЕВОГО ПІДРУЧНИКА

Дублянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутського району Харківської області, 62052

UDC 372.8:510

Kravchenko Z.I.

IMPLEMENTATION OF AN INDIVIDUAL APPROACH TO TEACHING OF MATHEMATICS WITH THE HELP OF A TWO-LEVEL TEXTBOOK

Dublyanskaya school, Krasnokutsky area, the Kharkov, 62052

 В даній доповіді розглядається реалізація індивідуального підходу до навчання математики за допомогою дворівневого підручника з використанням маршрутної карти учня. Розглянута організація індивідуальної освітньої траєкторії учня на етапі фіксації освітніх об’єктів.

Ключові слова: індивідуальний підхід, маршрутна карта, індивідуальна освітня траєкторія, дворівневий підручник.

The implementation of an individual approach to teaching of mathematics with the help of a two-level textbook using pupils’ route maps is considered in the report. The organization of a pupil’s individual educational trajectory at the stage of fixing educational facilities is considered here, too.

Keywords: individual approach, route map, individual educational trajectory, two-level textbook.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2012