УДК 372.8:510
Кравченко З.І.
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ДВОРІВНЕВОГО ПІДРУЧНИКА
Дублянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутського району Харківської області, 62052
UDC 372.8:510
Kravchenko Z.I.
IMPLEMENTATION OF AN INDIVIDUAL APPROACH TO TEACHING OF MATHEMATICS WITH THE HELP OF A TWO-LEVEL TEXTBOOK
Dublyanskaya school, Krasnokutsky area, the Kharkov, 62052
В даній доповіді розглядається реалізація індивідуального підходу до навчання математики за допомогою дворівневого підручника з використанням маршрутної карти учня. Розглянута організація індивідуальної освітньої траєкторії учня на етапі фіксації освітніх об’єктів.
Ключові слова: індивідуальний підхід, маршрутна карта, індивідуальна освітня траєкторія, дворівневий підручник.
The implementation of an individual approach to teaching of mathematics with the help of a two-level textbook using pupils’ route maps is considered in the report. The organization of a pupil’s individual educational trajectory at the stage of fixing educational facilities is considered here, too.
Keywords: individual approach, route map, individual educational trajectory, two-level textbook.