Психолого-педагогічними і дидактичними засадами розвивального навчання під час вивчення фізики у загальноосвітній школі є спеціальна спрямованість змісту, принципів, організаційного і методичного забезпечення навчального процесу на досягнення мети навчання – підготовку учнів до самостійного засвоєння знань, формування в них прагнення до самопізнання. Використання засобів музейної педагогіки під час вивчення фізики є практичною реалізацією розвивального навчання у загальноосвітній школі. У статті обґрунтовано і побудовано психолого-педагогічну модель організації використання засобів музейної педагогіки з метою розвитку фізичних знань школярів.
Ключові слова: психолого-педагогічна модель, розвивальне навчання фізики, засоби музейної педагогіки, фізичні знання.
A psycho-pedagogical and didactic principle of developmental education at the secondary schools physics studying are a special orientation of content, principles, organizational and methodological support of educational process to achieve the goal of education - preparing pupils for self-learning capacity, their desire for self-knowledge formation. Using a museum pedagogic means at the physics studying is the practical implementation of developmental education at the school. The psycho-pedagogical model of organization a means by museum pedagogy using with a view a pupils physical knowledge’s development is justified and built at the article.
Key words: a psychological-pedagogical model, physics studying developing, means of museum pedagogic, physical knowledge.