Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 378
Левун Н. І.
ПОЕТАПНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Республіканський вищий навчальний заклад
«Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта)
Ялта, Севастопольська, 2, 98635
UDC 378
Levun N. I.
PHASED IMPLEMENTATION MODEL OF READINESS OF FUTURE TEACHERS TO COMPETENCE APPROACH IN INCLUSIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF ELEMENTARY SCHOOL
Republican university «Crimean University of Humanities» (Yalta)
Yalta, Sevastopolskaa street, 2, 98635

У статті розглядається модель формування готовності майбутніх учителів до реалізації компетентнісного підходу в інклюзивному освітньому середовищі початкової школи та етапи її впровадження.

Ключові слова: модель, компетентнісний підхід, інклюзивне освітнє середовище.

In this article a model of preparedness of teachers to implement the competency approach in inclusive educational environment of elementary school and the stages of its implementation.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-октябрь 2013