Ця стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню комунікативно-когнітивного підходу до навчання студентів економічних спеціальностей культурної специфіки англомовного професійного спілкування. У статті визначено основні методологічні та дидактичні вимоги щодо формування мовленнєвих компетенцій у процесі викладання іноземної мови. Запропоновано певні прийоми роботи, які сприяють ефективності навчання студентів професійно-орієнтованого англомовного спілкування.
Ключові слова: комунікативно-когнітивний підхід, англомовне професійне спілкування, культура мовленнєвого спілкування.
This article is devoted to the theoretical substantiation of communicative-cognitive approach of teaching future economists the culture of professional communication. The basic methodological and didactical requirements of forming speech skills in teaching English for business purposes are defined in this article. The recommendations of developing culture of future economists’ Business English communication are offered.
Key words: communicative-cognitive approach, Business English communication, culture of communication.