Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 373.5.091.3:93/99                          

Малецька Т.В.

ТЕРМІНОЛОГІЧНО - ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ХРОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ

Острозький навчально-виховний комплекс «Школа І-ІІІ ступенів-гімназія»,Рівненська обл., м. Острог, площа Декабристів 6а, 35800

UDC 373.5.091.3:93 / 99

Maletska T.V.

TERMINOLOGY- THE CONCEPTUAL APPARATUS STUDY OF KNOWLEDGE CHRONOLOGICAL PUPILS OF 5-7 CLASSES

Ostrog educational complex "School of the I-III levels - gymnasium"Rivne region, Ostrog, Decembrists Square 6a, 35800

 

Дана робота присвячена аналізу  філософської, психолого-педагогічної та методичної літератури з метою узагальнення і уточнення сутності поняття знання, суб’єкту та об’єкту пізнання. Акцентовано увагу на взаємопов’язаних процесах викладання та учіння, понятті пізнавальної діяльності у процесі формування хронологічних знань учнів.

Ключові слова:  зміст освіти, пізнання, знання, викладання, учіння, пізнавальна діяльність, хронологічні знання. 

   This paper analyzes the philosophical, psychological, educational and methodological literature to summarize and clarify the essence of the concept of knowledge, the subject and object of knowledge. Attention is focused on the interrelated processes of teaching and learning, the concept of cognitive activities in the process of chronological knowledge of pupils .

Keywords: educational content, learning, knowledge, teaching, learning, cognitive activity, chronological knowledge

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-октябрь 2013