Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 376-056.26
Гордийчук Оксана Евгеньевна,Гафткович Вероника Анатолиевна,,,,,
Професійна компетентність педагога інклюзивного класу як показник ефективного навчання дітей з особливими потребами
Gordiychuk O.Е., Gaftkovich V.A.
Professional competence TEACHER inclusive classes as performance indicators TRAINING Children with Special Needs

Аннотация. У статті аналізується проблема формування професійної компетентності педагога інклюзивного класу. Проведено аналіз наукових підходів до визначення змісту поняття професійної компетентності педагога, досліджено погляди вчених на зміст, основні структурні к

Ключевые слова: інклюзія, інклюзивне навчання, інклюзивна освіта, компетенція, компетентність, професійна компетентність, професійна компетентність педагога інклюзивного класу, компонентна структура професійної компетентності педагога інклюзивного класу

Abstract. The article analyzes the problem of formation of professional competence of teachers in inclusive classes. The analysis of scientific approaches to the definition of what constitutes professional competence of teachers, researchers examined the views of t

Keywords: inclusion, inclusive education, inclusive education, competence, competence, professional competence, professional competence of the teacher in inclusive class, component structure of professional teacher kompetentosti inclusive class.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-март 2015