Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 376.3
Мочалова Лариса Николаевна,Новокшонова Елена Викторовна,,,,,
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ УМЕНИЙ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ТЯЖЕЛЫМИ НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ
Mochalova L.N., Novokshonova E.V.
PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION OF COMMUNICATION SKILLS OF PRIMARY SCHOOL CHILDREN WITH SEVERE SPEECH DISORDERS

Аннотация. В статье рассмотрены педагогические условия формирования коммуникативных умений младших школьников с тяжелыми нарушениями речи в процессе выполнения разноуровневых заданий. К таким условиям отнесены: соответствие уровня предлагаемых заданий сформированнос

Ключевые слова: коммуникативные умения, педагогические условия, школьники с тяжелыми нарушениями речи

Abstract. The article describes the pedagogical conditions of formation of communication skills of primary school children with severe speech disorders during execution of multi-level tasks. These conditions include: matching the level of the proposed tasks with th

Keywords: communication skills, pedagogical conditions, primary school children with severe speech disorders

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-март 2015