Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 658,8
Даценко Лина Анатольевна,,,,,,
МАРКЕТИНГОВЫЙ КОМПОНЕНТ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Datsenko L.A.
MARKETING COMPONENT OF ENTERPRISE COMPETITIVENESS

Аннотация. В роботі розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, проведено морфологічний аналіз цього поняття. На основі проведеного аналізу удосконалено дефініцію конкурентоспроможності, що дає змогу виявити його найважливіші складові та зробити акцент

Ключевые слова: The purpose of the article is to determine the role of marketing activities in ensuring the competitiveness of enterprises.

Abstract. The problem of ensuring competitiveness is the main condition for increasing and maintaining the position of entrepreneurship in the domestic and foreign markets. The competitiveness management system of the enterprise is an integral part of the enterpris

Keywords: The study of different approaches to the definition of "competitiveness of the enterprise" made it possible to offer the following generalized definition. Competitiveness of the enterprise is a complex comparative characteristic of the enterprise which de

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>