Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 330.322.2
Высоцкая М.И., Тарасова Н.Е.
МАРКЕТИНГ БАНКОВСКИХ ИННОВАЦИЙ КАК ВАЖНЕЙШАЯ СОСТАВЛЯЮЩАЯ СТРАТЕГИИ КОММЕРЧЕСКОГО БАНКА
Южный Федеральный Университет Ростов-на-Дону, ул. Большая Садовая, 105/42
UDK 330.322.2
VysotskayM.I., Tarasova N.E.
BANKING MARKETING INNOVATION STRATEGY AS A MAJOR COMPONENT OF A COMMERCIAL BANK
Southern Federal University Rostov-on-Don, Big Sadovaya, 105/42

 В данной работе рассматривается специфика банковского маркетинга, которая предопределяется особенностями банковских услуг и продуктов.

Ключевые слова: банковская инновация, банковский маркетинг, стратегия, банковский продукт, банковская услуга, сегмент рынка, конкурентное преимущество, банковская технология.

In this paper we consider the specifics of bank marketing, which is predetermined by the features of banking services and products. We prove the effectiveness of the innovation strategy of a commercial bank based on the active conduct of marketing of banking services

Keywords: banking innovation bank marketing, strategy, banking products, banking services, a segment of the market, competitive advantage, banking technology.


ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-октябрь 2013