УДК 519.863:656
Покотілов І.П.
Моделювання процесу узгодження маркетингових і виробничих планів судноплавних компаній
Херсонський економічно-правовий інститут
Розглянуті узгодження маркетингових і виробничих планів діяльності судноплавних компаній та розроблені моделі їх впливу.
Ключові слова: модель, ринок, попит, маркетингове планування, виробниче планування, транспортні послуги.
Рассмотрены согласования маркетинговых и производственных планов деятельности судоходных компаний и разработаны модели их влияния.
Ключевые слова: модель, рынок, спрос, маркетинговое планирование, производственное планирование, транспортные услуги.
The concordances of marketings and production plans of activity of navigable companies are considered and the models of their influencing are developed.
Keywords: model, market, demand, marketing planning, production planning, transport services.
Маркетингова і виробнича діяльність компаній тісно взаємопов'язані. Зусилля маркетингової діяльності спрямовані на досягнення певних ринкових цілей у процесі виробничої діяльності (надання транспортних послуг)[1,2]. Узгодження маркетингових і виробничих планів у свою чергу передбачає визначення: