Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 658.8:331.586+659.18
Мороз Людмила Ивановна,,,,,,
РЕКЛАМА ТА ЛЮДСЬКИЙ ФАКТОР В УМОВАХ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Moroz L.I.
ADVERTISING AND HUMAN FACTOR IN THE CONDITIONS OF MARKETING ACTIVITY OF AN ENTERPRISE

Аннотация. У статті на основі аналізу та систематизації функціональних обов’язків промислово-виробничого персоналу підприємства розглянута взаємодія людського фактору, зокрема маркетинг-менеджменту персоналу підприємства, з його рекламною діяльністю, внаслідок чого

Ключевые слова: маркетинг, рекламна діяльність, людський фактор, маркетинг-менеджмент персоналу, торговельний агент, збутова діяльність.

Abstract. Advertising as the most important component of the marketing activities of enterprises is an information release for potential consumers and business partners, and, first of all, is one of the elements that facilitates the success of sales activities of t

Keywords: marketing, advertising activity, human factor, marketing-management of personnel, sales agent, sales activity.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>