Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 
УДК 004.2
Собин Алексей Владиславович,Захарченко Тетьяна Николаевна,,,,,
ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, ЯК МОЖЛИВІСТЬ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕСТОРАНУ
Zakharchenko T.M., Sobin O.V.
THE ELECTRONIC SYSTEM OF CUSTOMER SERVICE AS AN OPPORTUNITY TO IMPROVE THE RESTAURANT

Аннотация. Анотація. Як ви знаєте, в ресторанному бізнесі, котрий складається з багатьох нюансів, призначений, щоб побалувати гостей кулінарними шедеврами, створити неповторну атмосферу затишку, а також надати якісний сервіс. Ці процеси взаємопов'язані і починаються

Ключевые слова: Ключові слова: електронне меню, меню ресторану, системи замовлення, ресторан.

Abstract. Abstract. As you know, the restaurant business, which consists of many nuances, is designed to pamper the guest with culinary masterpieces, to create a unique atmosphere of coziness and also to provide a quality service. These processes are interrelated a

Keywords: Keywords: e-menu, restaurant menu, ordering system, restaurants.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>