Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

УДК 519.863:656

Покотілов І.П. 

Моделювання процесу узгодження маркетингових і виробничих планів судноплавних компаній

Херсонський економічно-правовий інститут

 

Розглянуті узгодження маркетингових і виробничих планів діяльності судноплавних компаній та розроблені моделі їх впливу.

Ключові слова: модель, ринок, попит, маркетингове планування, виробниче планування, транспортні послуги.

Рассмотрены согласования маркетинговых и производственных планов деятельности судоходных компаний и разработаны модели их влияния.

Ключевые слова: модель, рынок, спрос, маркетинговое планирование, производственное планирование, транспортные услуги.

The concordances of marketings and production plans of activity of navigable companies are considered and the models of their influencing are developed.

Keywords: model, market, demand, marketing planning, production planning, transport services.

 Маркетингова і виробнича діяльність компаній тісно взаємопов'язані. Зусилля маркетингової діяльності спрямовані на досягнення певних ринкових цілей у процесі виробничої діяльності (надання транспортних послуг)[1,2]. Узгодження маркетингових і виробничих планів у свою чергу передбачає визначення:


ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 

 
Секции-октябрь 2011
КОНФЕРЕНЦИЯ:
  • "Научные исследования и их практическое применение. Современное состояние и пути развития.'2011"
  • Дата: Октябрь 2011 года
  • Проведение: www.sworld.com.ua
  • Рабочие языки: Украинский, Русский, Английский.
  • Председатель: Доктор технических наук, проф.Шибаев А.Г.
  • Тех.менеджмент: к.т.н. Куприенко С.В., Федорова А.Д.

ОПУБЛИКОВАНО В:
  • Сборник научных трудов SWorld по материалам международной научно-практической конференции.