Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК
Гуменюк Алла Валеріївна,Гарматюк Олена Валентинівна,,,,,
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ МОДЕЛІ
THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING MODEL FORMATION

Аннотация. У статті розглянуто основні положення сутності поняття маркетингова модель. Проаналізовано порівняльну характеристику основних варіантів світового маркетингу 1.0, 2.0, 3.0. Досліджено поняття маркетингової діяльності та представлено його складові у вигляд

Ключевые слова: модель маркетингу, комплекс маркетингу, споживачі, цільові сегменти.

Abstract.

Keywords:

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 

Добавить отзыв/комментарий к статье (СОВЕТ! Войдите под своим именем и паролем, чтобы Автор мог Вам ответить)


Защитный код
Обновить