до окт. 2011 » МЕНЕДЖМЕНТ И МАРКЕТИНГ » 8. Отраслевой маркетинг

8. Отраслевой маркетинг

УДК 339.138

Громыко Н.Г.

СЕТЕВОЙ МАРКЕТИНГ

Сумской государственный университет

 

The questions of the MLM (Multi level Marketing) are examined in this article: essence, description, prospects of development, instruments, elements, errors, successes and rules during work in the network marketing.

Keywords: MLM (Multi level Marketing), a business, sales, a market, a product, a profit, an  advertising, a distributor.    

| 3377 Просмотры

Судьи К.В.,  Скорик Т.В.

ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ СОЦИАЛЬНОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ В РЕГИОНАХ

 Гуманитарный факультет СибГТУ

 

 This report is about problems of social infrastructure development in northern areas of Krasnoyarsk region that is transformation of organisational and legal forms of establishments of social and cultural sphere within the limits of the federal law № 83-FZ 83.
Keywords: regional social and cultural infrastructure, organization types, problems of regional development of differentiated types of organizations of social and cultural sphere.

| 2898 Просмотры

УДК 658.8

Пересадько Г. О.  

ДИФЕРЕЦІЙОВАНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ

ДВНЗ «Українська академія банківської справи НБУ»

 

In this work the differentiated use of marketing is examined on enterprises, comparative analysis of this type of marketing with undifferentiated one.

Keywords: marketing activity, costomer, differentiated marketing, undifferentiated marketing.

У даній роботі розглядається диференційоване використання маркетингу на підприємствах, порівняльній аналіз даного виду маркетингу з не диференційованим.   

Ключові слова: маркетингова діяльність, споживач, диференційований маркетинг, недиференційований маркетинг.    

| 3786 Просмотры

УДК 339.5(075.8)

Климовец О.В.

ИНТЕГРАЦИЯ РОССИЙСКОГО РЫНКА КОНСАЛТИНГОВЫХ УСЛУГ В МИРОВОЙ

Академия маркетинга и социально-информационных технологий

 

Russian business feels critical necessity of introducing modern technologies and methods of managing organizations on domestic and foreign markets. The leading world companies increase their competitiveness effectively, expand the spheres of activity using the help of consulting firms. The variety of consulting types help municipal services to solve strategic, tactical and operational problems.

Consulting services, competitiveness, trade marketing.

Российский бизнес на внутреннем и внешнем рынках ощущает жёсткую необходимость внедрения современных технологий и методов менеджмента организации. Ведущие компании мира эффективно повышают свою конкурентоспособность, расширяют сферы деятельности, пользуясь услугами консалтинговых фирм. Многообразие видов консалтинга помогает хозяйствующим субъектам решать вопросы стратегического, тактического и операционного уровней.

Консалтинговые услуги, конкурентоспособность, отраслевой маркетинг.

| 6665 Просмотры

Пизенгольц В.М.

 КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ОСНОВЫ РАЗВИТИЯ КОНКУРЕНЦИИ В МОЛОЧНОМ СКОТОВОДСТВЕ

Российский университет дружбы народов

 

 This work is devoted theoretical questions of formation of the concept of competitive struggle in branch of dairy cattle breeding. Classification of the basic competitive beginnings in branches and their short description is offered.

Keywords: The milk market, Dairy cattle breeding, the Competition, Competitive advantages, market Segmentation.

Эта работа посвящена теоретическим вопросам формирования концепции конкурентной борьбы в отрасли молочного скотоводства. Предложена классификация основных конкурентных начал в отрасли и их краткое описание.

Ключевые слова: Рынок молока, Молочное скотоводство, Конкуренция, Конкурентные преимущества, Сегментация рынка.

| 2979 Просмотры

Powered by AlphaContent 4.0.15 © 2005-2019 - All rights reserved