УДК 81
Ворожбитова А.А., Ставицкая А.Н.
АСПЕКТЫ ЛИНГВОРИТОРИКО-ЭТНОКУЛЬТУРНОГО ИССЛЕДОВАНИЯ РУССКОЙ И ПОЛЬСКОЙ ЯЗЫЧЕСКИХ ОБРЯДОВЫХ ДИСКУРС-ПРАКТИК
Сочинский Государственный университет,
Сочи, Советская 26-а, 354000
Vorozhbitova A.A., Stawitskaya A.N.
ASPECTS OF LINGUISTIC & RHETORICAL (L&R) AND ETHNOCULTURAL STUDYING OF THE RUSSIAN AND POLISH PAGAN RITES DISCOURSE PRACTICES
Sochi State University,
Sochi, Sovetskaya 26-a,354000
 
УДК 81
Ставицкая А.Н.
ИССЛЕДОВАНИЯ СОЧИНСКОЙ ЛИНГВОРИТОРИЧЕСКОЙ ШКОЛЫ КАК БАЗА НАУЧНОГО ОСМЫСЛЕНИЯ СПЕЦИФИКИ ЯЗЫЧЕСКОГО ДИСКУРСА
Сочинский государственный университет
Россия, Сочи, Советская 26-а, 354000
Stavitskaya A.N.
THE SOCHI LINGUISTIC & RHETORICAL SCHOOL STUDYINGS PRESENT THE SCIENTIFIC CONCEPTUAL BASIS OF SPECIFIC PAGAN DISCOURSE
Sochi State University
Russia, Sochi, Sovietskaya 26a, 354000
 
УДК 37.091.32 
Гомелева Екатерина Анатольевна,,,,,,
ЛЕКЦІЯ ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Homielieva K.A.
LECTURE AS ORGANIZATIONAL AND METHODOLOGICAL FORM OF TEACHING
 
УДК 81
Ворожбитова А.А., Ставицкая А.Н.
ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ ПРОГРАММЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ЯЗЫЧЕСКОГО ДИСКУРСА НА ПРИМЕРЕ СЛАВЯНСКОГО ОБРЯДА В ЛИНГВОРИТОРИЧЕСКОЙ ПАРАДИГМЕ
Сочинский государственный университет
Россия, Сочи, Советская 26-а, 354000
Vorozhbitova A.A., Stawitskaya A.N.
MAIN PROGRAMME OF PAGAN DISCOURSE STUDYING IN THE CONTEXT OF SLAVIC RITE IN THE LINGUISTIC & RHETORICAL PARADIGM
Sochi State University
Russia, Sochi, Sovietskaya 26a, 354000
 
УДК 81
Ставицкая А.Н.
ПАФОСНО-ВЕРБАЛЬНО-ЭЛОКУТИВНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯЗЫЧЕСКОГО ДИСКУРСА У ВОСТОЧНЫХ СЛАВЯН
Сочинский Государственный университет,
Сочи, Советская 26-а, 354000
Stawitskaya A.N.
PATHETIC-VERBAL-ELOCUTIVE DESCRIPTION OF EASTERN SLAVIC PAGAN DISCOURSE
Sochi State University,
Sochi, Sovetskaya 26-a,354000
 
УДК 0
Афинская Зоя Николаевна,,,,,,
Сопоставительный анализ культурно мотивированных понятий
0
0
 
УДК 811.161.2’373.45:622
Непочатова Мария Анатольевна,,,,,,
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ЧИТАННЯ ТА ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ ЗА ФАХОМ
Nepochatova М.А.
FORMATION OF LEXICAL COMPETENCE BY MEANS OF READING AND TRANSLATING SPECIALTY TEXTS