Анотація. Стаття продовжує студії, присвячені теорії та практиці викладання української мови як іноземної на початковому етапі навчання. Розглянуто особливості добору й подання навчального матеріалу в процесі вивчення іноземними студентами української мови. Основну увагу приділено використанню фразеологізмів як джерела етнокультурної інформації, а також навчальних текстів країнознавчої тематики.
Ключові слова: українська мова як іноземна, фразеологічні одиниці, ментальність, навчальний текст, передтекстові завдання, притекстові завдання, післятекстові завдання.
Abstract. The article continues studies dedicated to the theory and practice in teaching the Ukrainian language as a foreign one at early stage of learning. The peculiarities of selecting and presenting teaching material to foreign students who learn the Ukrainian language have been considered. The research work focuses on the use of idiomatic expressions as a source of ethnic-cultural information and country-specific academic texts.
Key words: Ukrainian language as foreign, idiomatic expressions (idioms, phraseological units), mentality, academic text, pre-reading tasks, reading tasks, follow-up reading tasks.