Рейтинг пользователей: / 3
ХудшийЛучший 

УДК 316.344.424 168.5

Сінькевич О.Б.

ІДЕОЛОГІЯ СУСПІЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ ТА МАСОВА КУЛЬТУРА: ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

Львівський національний університет імені Івана Франка, вул.. Університетська, 1, Львів, 7900, Україна

У даній статті розглядаються соціокультурні чинники формування ідеологічних засад суспільства споживання, розкриваються базові поняття, цінності та установки консюмеризму. Аналізується роль масової культури в утвердженні консюмеристської ідеології та форми протидії її стереотипам.

Ключові слова  суспільство споживання, ідеологія консюмеризму, масова культура

 

UDC 316.344.424 168.5

Sinkevych O.

THE IDEOLOGY OF THE CONSUMER SOCIETY AND MASS CULTURE: PHILOSOPHICAL-CULTURAL ANALYSIS OF

Lviv Ivan Franko national University,Universitetskaya str., 1, m. Lviv, 79000, Ukraine

This article examines the socio-cultural factors of the formation of the ideological basis of the consumer society, reveals the fundamental concepts, values and installation of consumerism. It analyzes the role of mass culture in the approval of the consumer ideology and forms of opposition to its stereotypes.

Key words: consumer society, the ideology of consumerism, mass culture

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>