Рейтинг пользователей: / 3
ХудшийЛучший 

УДК 373.1

Косенко Д.Ю., Мезенцева О.І.

ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВА СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: ДОСВІД ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ШКОЛИ

Київський національний університет технологій і дизайну, м. Київ, вул. Немировича-Данченка, 2

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України, м.Київ, вул. Урицького, 36

UDC 373.1

Kosenko D.Yu., Mezenceva O.I.

OBJECT-SPATIAL COMPONENT OF EDUCATIONAL ENVIRONMENT: EXPERIENCE OF WALDORF SCHOOL

Kyiv National University of technology and design, Kyiv, 2 Nemirovich-Danchenko str.,

Institute of innovation techniques and education content
of Ministry of Education and Science of Ukraine, 
Kiev, 36 Uritskogo str.,

 У статті розглядається сучасний стан дослідження вітчизняною наукою питання формування предметно-просторової компоненти освітнього середовища, пропонується вивчення відповідного досвіду вальдорфської педагогіки, намічаються перспективні напрямки дослідження зазначеного питання.

Ключові слова: освітнє середовище, предметно-просторова компонента освітнього середовища, вальдорфська педагогіка.

The article deals with the current state of research questioning forming the subject-spatial components of the educational environment in Ukraine. We propose study of relevant experience of Waldorf pedagogy, mapping out promising areas of researching this issue.

Keywords: educational environment, object-spatial component of the educational environment, Waldorf pedagogy.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2012