Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 32.019.5

Чавкіна С.В.

ГРОМАДСЬКА ДУМКА В СТРУКТУРІ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Запорізький національний технічний університет, Запоріжжя, Жуковського 64, 69063

UDC 32.019.5

Chavkina S.V.

Public Opinion in the System of Political Marketing

Zaporizhia National Technical University, Zaporizhia, Zhukovskogo 64, 69063

 В умовах українського суспільства, що трансформується, серед існуючих основних напрямків соціального маркетингу, найбільш розповсюдженим вважається політичний маркетинг. В статті аналізуються причини активного впровадження цього напрямку та роль громадської думки в реалізації системи політичного маркетингу.

Ключові слова: політичний маркетинг, громадська думка.

In the conditions of transforming Ukrainian society, political marketing is one of the main fields of social marketing. The article analyzes the main reasons of dynamic implication of political marketing and the role of social opinion in realization of political marketing system.

Key words: political marketing, public opinion

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2012