УДК 373.2.015.31:17.022.1
Барна Х.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКА ДО КНИГИ
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Луганськ, Оборонна, 2, 91011
UDK 373.2.015.31:17.022.1
Barna K.V.
PEDAGOGICAL CONDITIONS OF VALUES EDUCATION TO THE BOOK FOR THE OLDER PRESCHOOLERS.
Lugansk National Taras Shevchenko University, Lugansk, Oboronna, 2, 91011
У статті науково обґрунтовано та охарактеризовано педагогічні умови виховання ціннісного ставлення старших дошкільників до книги: створення читацького середовища у групі дитячого садка та родині; упровадження різнорівневої системи занять з використанням чи на основі літературних творів; організація цілеспрямованої роботи з батьками із виховання ціннісного ставлення до книги; застосування проблемно-ігрових та дослідно-творчих методів роботи з книгою.
Ключові слова: педагогічні умови, ціннісне ставлення до книги, читацьке середовище, система занять, дослідно-творчі методи.
The article reveals the rationale and description of a nurturing educational value attitude older preschoolers to the book: the creation of the reader's environment in a group of kindergarten and family, the introduction of the system of multi-level activities with literary works, an organization dedicated work with parents to nurture valuable relation to the book, the use of problem-gaming and research and creative ways to work with the book.
Keywords: pedagogical conditions, the value to the book, the reader's environment, system training, research and creative techniques.