Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Турло В. В., Старікова І. В.

РОЗРОБКА ІГРОВОЇ ПРОГРАМИ «ЛІЧБА» ДЛЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького

 

В даній доповіді розглядається ігрове програмне забезпечення, розроблене авторами, яке спрямоване на засвоєння учнями початкових класів теми «Дії над натуральними числами»

Ключові слова: ігрове програмне забезпечення, початкова школа, гра, математика

This report examines the use of game software in teaching mathematics, which is designed by the authors of this report aimed at assimilation of primary school students of the theme “Operations with the natural numbers” 

Key words: game software, primary school, game, mathematics

На сьогоднішній день широке використання ПК у сфері середньої школи дало можливість розробити методику комп’ютерних ігор з дидактичною метою. В даному випадку обчислювальна машина сприяє розвитку пізнавальних потреб учнів, адже гра завжди вважається педагогами і психологами важливим фактором формування творчої активності, що є особливо важливим у початковій школі.

Звичайно, дуже ефективними в дидактичному плані є комп’ютерні ігри, які використовують навчальний матеріал: формують уміння і навички з конкретного предмета. Наприклад, доцільно використовувати комп’ютерну гру для початкового навчання читанню, письму, лічбі, малюванню. Ефективність застосування комп’ютерних ігор у початковій школі підвищує роль ПК в цілому ще й тому, що діти 6-9 років сприймають його як іграшку, а сама назва навчальної задачі грою підвищує інтерес цих найменших учнів до її розв’язання. Переростання комп’ютерної гри в навчання відбувається природно і непомітно для маленького користувача, а одержані таким чином знання та навички засвоюються ефективніше, довше пам’ятаються і знаходять практичне застосування. Використання гри з навчальною метою підвищує ініціативність, розвиває творче мислення й уяву, дає досвід спільної роботи, учить вибирати правильне рішення серед різних шляхів розв’язання поставленої задачі. Незвичайність такого способу навчання викликає в учнів підвищений інтерес до роботи на ПК. Наочність, діалог з машиною та варіативність гри підвищують активність мислення учнів, викликають бажання вчитися. Навчальні багаторівневі ігри фіксують успіхи і невдачі учнів, особисті якості (мислення, пам'ять, уяву, швидкість реакції), а це дає змогу будувати навички самостійного навчання[1].

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции-декабрь 2011
КОНФЕРЕНЦИЯ:
  • "Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании'2011"
  • Дата: Октябрь 2011 года
  • Проведение: www.sworld.com.ua
  • Рабочие языки: Украинский, Русский, Английский.
  • Председатель: Доктор технических наук, проф.Шибаев А.Г.
  • Тех.менеджмент: к.т.н. Куприенко С.В., Федорова А.Д.

ОПУБЛИКОВАНО В:
  • Сборник научных трудов SWorld по материалам международной научно-практической конференции.