Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

УДК 371.3:004.85

Івашньова С.В.

ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ  І  КОНТЕНТУ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА

Олександрійська гімназія-інтернат

 

В статті  визначено поняття персональний сайт педагогічного працівника,  представлено основні вимоги до його структури та контенту.

Ключові слова: підвищення кваліфікації, рефлексія, персональний сайт педагогічного працівника, освітній сайт, SEO-контент, структура персонального сайту.

В статье дано определение понятия персональный сайт педагогического работника, представлены основные требования к его структуре и контенту.

Ключевые слова: повышение квалификации, рефлексия, персональный сайт педагогического работника, образовательный сайт, SEO-контент, структура персонального сайта.

This article defined the concept of personal site teaching staffand the basic requirements of him structure and content.

Keywords: professional development, reflection, personal site teaching staff, educational website, SEO-content, structure of personal website.

Вплив розвитку сучасних інформаційних технологій   на діяльність системи освіти в цілому не має історичних аналогів.  Глобальна мережа Інтернет поступово проникає в усі сфери людської діяльності, повсякденне життя, формує потребу  в оволодінні цифровими технологіями на високому рівні. Мережа Інтернет стала одним із засобів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і використовується з метою організації дистанційного навчання, професійних Інтернет-спільнот та професійних мереж.  Створення освітніх сайтів різного типу  (сайт дошкільного закладу, ЗНЗ, ВНЗ, педагогічних спільнот тощо) обумовило появу персональних сторінок педагогічних працівників, які  презентують професійні надбання та значно відрізняються за  зовнішнім виглядом (дизайном) та змістом (контентом).

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 
Секции июнь 2012