Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 
УДК 0
Артюхина Марина Владимировна,Микитишина Алина Сергеевна,,,,,
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА З ШКОЛЯРАМИ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Artyukhina M.V., Mikitishina A.S.
Professional orientation of schoolboys as an element of marketing communications institution of higher education

Аннотация. У статті звертається увага на особливості засосування елементів системи маркетингових комунікацій вищого навчального закладу та обумовлюється необхідність використання закладом професійної орієнтації в рамках прямого маркетингу.

Ключевые слова: вищий навчальний заклад, професійна орієнтація, маркетингові комунікації.

Abstract. The article draws attention to the peculiarities of the use of marketing communications elements of the system of higher educational institution and driven by the need for vocational guidance within direct marketing.

Keywords: institution of higher education, professional orientation, marketing communications.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>