Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК  65.012.12: 339.1

Азарян О.М., Криковцев О.О

ФОРМУВАННЯ  ПРОПОНУВАННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ В СИСТЕМІ ХОЛІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського місто  Донецьк , бул. Шевченка 30

 

UDC  65.012.12: 339.1

AZARIAN O. M., KRIKOVTSEV О.О

SHAPING OF FOODSTUFFS SUPPLY in HOLISTIC MARKETING SYSTEM

Donetsk National University of Economics and Trade n.a. Mykhailo Tugan-Baranovskyi

 В статті розглянуто основні методичні підходи до формування пропонування продуктів харчування з точки зору взаємодії з носіями попиту і носіями пропонування, засновані на холістичному підході . Особливу увагу приділено розробці стратегії  відносин з клієнтами по параметрах привабливості та конкурентоспроможності як базису холістичного маркетингу  .

Ключові слова: холістичний маркетинг, пропонування, продукти харчування

The article considers the main methodological approaches to shaping of foodstuffs supply in terms of interaction with demand carriers and supply carriers based upon holistic approach. Special attention is given to development of customer relations strategy according to parameters of attractiveness and competitiveness as a base for holistic marketing.

Key words: holistic marketing, supply, foodstuffs

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>