Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Шубін О. О. Криковцева Н.О.

 ІННОВАЦІЙНІ  ЗАХОДИ ХІМІЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ 

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського місто  Донецьк , бул. Шевченка 30

Shubin Oleksandr O, Krikovtseva Nina O

INNOVATION MEASURES OF A CHEMICAL COMPANY IN THE ANTI-CRISIS MARKETING STRATEGY

Donetsk National University of Economics and Trade n.a. Mykhailo Tugan-Baranovskyi,

 В статті розглянуто основні стратегічні заходи хімічного підприємства. Наведено результати впливу елементів інноваційності на стратегічні рішення  хімічного підприємства.. Виявлено взаємозв’язок між інноваційною складовою і кризовими проявами по відношенню до самого хімічного підприємства та до його продукції по конкретних стадіях життєвого циклу.

Ключові слова: інноваційність, антикризовий  маркетинг, , хімічне підприємство,життєвий цикл

The article considers the main strategic measures of a chemical company. Effects of innovativeness elements upon strategic decisions of a chemical company are set forth. The interrelation is revealed between the innovative constituent and crisis evidences in relation to the chemical company itself and to its products by particular stages of life cycle. 

Key words: innovativeness, anti-crisis marketing, chemical company, life cycle

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>