Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

УДК 658.8-051:159.98+17.024.3

Мороз Л.І.

РЕФЛЕКСИВНО-ПСИХОЛОГІЧНІ РИСИ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ

Національний університет «Львівська політехніка» м. Львів-13, С. Бандери, 12, 79013, Україна

UDC 658.8-051:159.98+17.024.3

Moroz L.I.

REFLEXIVE-PSYCHOLOGICAL TRAITS OF PERSONNEL POTENTIAL OF ENTERPRISE AS A COMPONENT OF MARKETING DECISION

Lviv Polytechnic National University, 12 S.Bandera Str., Lviv-13,79013, Ukraine

 З метою вдосконалення інформаційного забезпечення кадрового потенціалу підприємства та його управлінських рішень в системі маркетингу проведені аналіз, дослідження й узагальнення теоретико-методологічних та прикладних соціально-психологічних чинників кадрового потенціалу з виділенням рефлексивно-психологічних рис управління.

Ключеві слова: кадровий потенціал підприємства, маркетинг, менеджер, рефлексивне управління, психологічна теорія, рефлексивно-психологічні риси, соціально-психологічні методи.

Analysis, research and generalization of theoretical and methodological and applied social and psychological factors of the regular personnel with the highlight of reflexive psychological traits of management are conducted to improve information support for the regular personnel of enterprise and its management decisions in the marketing system.

Key words: personnel potential enterprise, marketing, manager, reflexive management, psychological theory, reflective and psychological traits, social-psychological methods.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>