Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

УДК 339.1

Кучинська А.М.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИЗНАЧЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ ЧАЮ В М. ЧЕРНІГОВІ 

Чернігівський державний технологічний університет

 

В даному докладі проведений аналіз маркетингових досліджень з визначення споживчих переваг чаю в м.Чернігові.

Ключові слова: маркетингові дослідження, споживчі переваги,чорний чай,зелений чай, білий чай, фруктовий чай.

Conducted analysis of marketing researches from determination of consumer advantages of tea in Chernigiv.

Keywords: marketing researches, consumer advantages, bleak tea, green tea, white tea, fruit tea.

Аналіз споживчих переваг чаю проводився в кафе-магазині «Предслава». При цьому  було опитано 100 споживачів, як жінок так і чоловіків, які придбали чай.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>

 

 
КОНФЕРЕНЦИЯ:
  • "Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании'2011"
  • Дата: Октябрь 2011 года
  • Проведение: www.sworld.com.ua
  • Рабочие языки: Украинский, Русский, Английский.
  • Председатель: Доктор технических наук, проф.Шибаев А.Г.
  • Тех.менеджмент: к.т.н. Куприенко С.В., Федорова А.Д.

ОПУБЛИКОВАНО В:
  • Сборник научных трудов SWorld по материалам международной научно-практической конференции.