Рейтинг пользователей: / 3
ХудшийЛучший 
УДК УДК 664.6
Шмидт Людмила Александровна,Мерзликина Галина Степановна,,,,,
Маркетинговые исследования в сфере культуры и искусства
G. Merzlikina, L. Schmidt
MARKETING RESEARCHES IN THE FIELD OF CULTURE AND ART

Аннотация. В статье рассматриваются маркетинговые исследования в сфере культуры и искусства. Конкурентоспособность товара, услуг невозможно без учета требований рынка. Цель конкуренции - борьба за получение возможно большей прибыли. Развитие малого предпринимательс

Ключевые слова: 0

Abstract. In the article marketing researches are examined in the field of culture and art. Competitiveness of goods, services it is impossible without market requirements. The competition purpose - fight for receiving probably bigger profit. Development of small

Keywords: Show-business-business; market relations; the circus expensive arts; business as activity; profit is the driving force of competition; the variety of sights; the skill of the performers; circus show-business; private circuses.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>