Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 
Хомула А.М., Фесенко В.В.
 
ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Криворізький коледж економіки та управління ДВНЗ
«Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
ВСТУП. Сучасна педагогіка характеризується переосмисленням й зміною багатьох поглядів і підходів, відмовою від деяких усталених традицій та стереотипів. Сьогодення потребує від педагога практика високого професіоналізму, володіння сучасними технологіями, бажання та вміння постійно вчитися й самовдосконалюватися. Викладач є наставником, взірцем для студентів, а тому повинен розуміти сутність й особливості педагогічних технологій, оперувати умінням аналізувати й оцінювати ефективність їх використання.
Важливим засобом вирішення цього досить складного завдання є підвищення теоретичного, дидактичного і методичного рівня викладача, яке він, як правило, здійснює шляхом самоосвіти [5]. Особливістю ж  навчання є те, що воно планується, організується і проводиться відповідно до вимог Програми і з метою досягнення результатів, які визначені Державними стандартами.
Пан Мегнесон, американський педагог, доводить, що необхідно «…перебудувати навчально-виховний процес так, щоб у ньому багато часу займало не пасивне сприйняття навчальної інформації в умовах «словесної сидячої педагогіки», а активна діяльність студентів» [4].
Викладач має розв’язувати багато завдань,  виконання яких є можливим лише за умови специфічно організованого навчально-виховного процесу.
Як викладач не намагається, як чудово й артистично не розповідає нову тему, а в пам’яті студента залишається лише 10% від прочитаного, 20% від почутого, 30% від побаченого, 50% від побаченого і почутого, 70% від сказаного і 90% від того, що сказане і зроблене.
«На світі є тільки один спосіб, що спонукає кого-небудь щось зробити… І він полягає в тому, щоб примусити іншу людину схотіти це зробити. Пам’ятайте: іншого способу немає…» говорив Дейл Карнегі. І це дійсно так.