Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

УДК 711.72

Дида  О.А.

РЕКЛАМНІ ОБЄКТИ ЯК ЗМІСТОВО-ПРОСТОРОВА СКЛАДОВА ПІДВИЩЕННЯ АРХІТЕКТУРНОЇ АТРАКТИВНОСТІ  МАЛОГО МІСТА

 

Національний університет «Львівська політехніка», Львів, Степана Бандери,12, 79012

 

UDC 711.72

Dyda O.A.

THE OBJECTS OF THE ADVERTISEMENT AS A SUBSTANCE AND SPAСE COMPOSITIONAL PART OF THE INCREASE OF THE ARCHITECTURAL ATTRACTIVITY OF THE SMALL TOWN

 

National University”Lvivska polytechnika”Lviv, Stepana Bandery, 12, 79012

 Стаття присвячена питанням реклами і популяризації архітектурного простору. Запропоновано класифікацію видів популяризації архітектури і         розкрито проблему взаємодії архітектури з рекламно-інформативними елементами.

Ключові слова: архітектурний простір, рекламно-просторові елементи, популяризація архітектури.

The paper deals with questions of the advertisement and popularization of the architectural space. It is proposed the classification of  forms of the popularization of  architecture and analyzed the problem of the co-operation of  architrcture and information elements. 

Key words: architectural space, advertisement space elements, the popularization of  architecture.

ЧИТАТЬ ВЕСЬ ТЕКСТ >>>      

 
Секции-декабрь 2012